Leadership training Sinhala
Leadership training Sinhala
Leadership training Sinhala
/*54745756836*/Leadership training Sinhala
/*54745756836*/Culture Building Activities for Remote Teams දුරස්ථ ආයතනික සංස්කෘතිය සකස් කර ගැනීම. ආයතනික ව්යුහයෙන් බැහැරව විවිධ ස්ථාන වල සිට ආයතනික කාර් යයන් ඉටු කිරීම තරමක අපහසු කාර් යයක් ලෙස පෙනුනත්, කුඩා කුඩා සංකල්ප භාවිත කිරීම හරහා එම ගැටලු නිරාකරණය කරගැනීමට මෙන්ම ආයතනයේ තිරසාර පැවැත්මක් ඇතිකර ගැනීමට හැකිවේ. ක්රියාකාරී පද්ධතියක් සඳහා උපදෙස් දුරස්ථ ආයතනික ව්යුහයේදී සිදුවන්නේ…
Tips for New Managers Tips for New Managers තරුණ කළමනාකරුවන් මෙන්ම ආයතනයක පහලමට්ටමේ සේවකයකු හැකියාවන් මත කළමනාකරුවකු ලෙස උසස් වීමක් ලැබුණු පසු නිසි මඟ පෙන්වීමක් නොමැතිකම තුලින් අපසුතවයන්ට පත්වනවා මෙන්ම තම වෘත්තීය ජීවිතයද විනාශ කර ගන්න අවස්ථා අපට සුලභව දැකිය හැක. මීට ප්රධාන හේතුව තම කණ්ඩායම තුල නව කළමනාකරු ගැන කිසිදු විශ්වාසයක් නොමැති වීමයි. තමා…
Personal SWOT Analysis Personal SWOT Analysis ඔබගේ අසාර්ථකත්වයට හේතු ඔබ දන්නවද ? වැරදි නිවැරදි කරගන්න දැන්වත් ඔබ කටයුතු කරනවද ? SWOT Analysis ඔබේ ජීවිතයට අදාලව යොදලා බලන්න… S – Strength – ශක්තීන් /හැකියාවන් W – Weaknesses – දුර්වලතා O – Opportunities – අවස්ථාවන් T – Threats – තර්ජන / බලපෑම් නිවරදි මාර්ගය හඳුනා ගන්න. /*54745756836*/
5 Ways to Impress People at Work Impress people at the workplace is the key to success. Never undervalue the significance of making a good first impression at work. You’ll probably start getting more responsibility after your supervisor and coworkers understand they can count on you to do a fantastic job. Promotions and pay hikes…
Starting a New Job Some Advice for a Smooth Transition on Your First Day and the Following Weeks When you begin a new job, you are typically surrounded by coworkers who are familiar with the place. Sometimes it happens that you can’t find the bathroom, supply room, or mailroom. It’s crucial to learn the ropes…
5 Best Ways to Handle a Workplace Error Everyone makes workplace errors, as they say. You often have the option of fixing your mistake or letting it go and moving on. However, making a mistake at work is more serious. It might severely harm your employer. It might, for instance, jeopardize a client relationship, result…