Employment Communication
Employment Communication
Employment Communication
/*54745756836*/Employment Communication
/*54745756836*/Starting a New Job Some Advice for a Smooth Transition on Your First Day and the Following Weeks When you begin a new job, you are typically surrounded by coworkers who are familiar with the place. Sometimes it happens that you can’t find the bathroom, supply room, or mailroom. It’s crucial to learn the ropes…
Tips for New Managers Tips for New Managers තරුණ කළමනාකරුවන් මෙන්ම ආයතනයක පහලමට්ටමේ සේවකයකු හැකියාවන් මත කළමනාකරුවකු ලෙස උසස් වීමක් ලැබුණු පසු නිසි මඟ පෙන්වීමක් නොමැතිකම තුලින් අපසුතවයන්ට පත්වනවා මෙන්ම තම වෘත්තීය ජීවිතයද විනාශ කර ගන්න අවස්ථා අපට සුලභව දැකිය හැක. මීට ප්රධාන හේතුව තම කණ්ඩායම තුල නව කළමනාකරු ගැන කිසිදු විශ්වාසයක් නොමැති වීමයි. තමා…
නායකත්වය කියලා කියන්නේ අද සමාජයේ වැඩි වශයෙන්ම කතා කරන මාතෘකාවක්. නායකත්වය පවතින්නේ හැමවිටම කණ්ඩායම්ක් තුළ බැවින් කණ්ඩායම්ක් තම ඉලක්ක නිසි පරිදි ලබා ගන්නේ නැහැ කියලා කියන්නේ එම නායකත්වය පිළිබදව ගැටළුවක් පවතින බවයි. නායකත්වයේ ගැටළු වලට බලපාන ප්රධාන සාධකයක් වන්නේ , නායකයන් සතු ව නිසි නායකත්ව ගුණාංග නොමැතිවීමයි . ඒ අතරිනුත් වැදගත් ගුණාංගයක් තමයි හොඳ පුහුණුකරුවෙකු/උපදේශකයකු…
5 Reasons Why Soft Skills Matter, Now More Than Ever Many individuals believe that hard skills (the capability to carry out particular activities) are more significant than soft skills (the ability to interact with people, think critically, and make decisions). But as our society gets more technologically advanced, soft skills have grown more crucial because…
Bite-sized learning for better performances E learning is like an instant ‘’Nutridelight”. It is a minute package but nutritious and delightful as well. Bite of this nutridelight can make things right and easy for you because it improves your performance. Whoever you are or whatever you want to be, you can be that with E…
How to Improve Communication Skills in 7 Simple Steps When your communication skills are improved, you will experience more success and newfound confidence. Success in life, whether it be personal or professional, depends on having effective communication skills. Building confidence and optimism through effective communication will help you achieve your goals. While some people find…